Advertisement

רונאלדו : שבת באיטליה: כריסטיאנו רונאלדו ייעדר נגד אטאלנטה - ישראל ספורט : המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

רונאלדו : שבת באיטליה: כריסטיאנו רונאלדו ייעדר נגד אטאלנטה - ישראל ספורט : המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: ראיון מדובב עם כריסטיאנו רונאלדו.

בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. ראיון מדובב עם כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו פרופיל, קריירה, חדשות, והורדות לשחקן כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם.

כריסטיאנו רונאלדו תמונות - Jpablo
כריסטיאנו רונאלדו תמונות - Jpablo from lh6.googleusercontent.com
רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. בדרך הוא עבר את פרנץ פושקאש ככדורגלן האירופי שהבקיע הכי הרבה שערים במדי נבחרתו. בעולם התחרותי של ספורט מקצועני, תזונה טובה עשויה להוות יתרון משמעותי. מדבקה מדהימה של רונאלדו לאחר הבקעת שער. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. רונאלדו פירסם מכתב ארוך לאוהדים ובו נכתב בין השאר:

Ronaldo luís nazário de lima;

כריסטיאנו רונאלדו והצוות של הרבלייף מוכנים לתזונה נכונה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: Ronaldo luís nazário de lima; For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. בעולם התחרותי של ספורט מקצועני, תזונה טובה עשויה להוות יתרון משמעותי. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. אייקון הספורט העולמי וכוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו מאמין שזה חיוני. מדבקת רונאלדו כדורגל +מדבקת רונאלדו צבעונית גדולה מתנה ! כריסטיאנו רונאלדו פרופיל, קריירה, חדשות, והורדות לשחקן כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. רונאלדו משחק עם אלוף העולם בטניס.

רונאלדו פירסם מכתב ארוך לאוהדים ובו נכתב בין השאר: רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. אייקון הספורט העולמי וכוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו מאמין שזה חיוני. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו.

עורך דינו של רונאלדו טוען: ''רוב המסמכים נגדו זויפו ...
עורך דינו של רונאלדו טוען: ''רוב המסמכים נגדו זויפו ... from isport.co.il
בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. השנים האלו בקבוצה ובעיר מדריד היו השנים המאושרות בחיי. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: מדבקת רונאלדו כדורגל +מדבקת רונאלדו צבעונית גדולה מתנה ! כריסטיאנו רונאלדו והצוות של הרבלייף מוכנים לתזונה נכונה. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

ראיון מדובב עם כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: Ronaldo luís nazário de lima; כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

Ronaldo luís nazário de lima; אייקון הספורט העולמי וכוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו מאמין שזה חיוני. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית:

ריאל מדריד / ס×⃜ ×ž×¦×¢×™× ×™×—×™×" 2 ×—×œ×§×™× ×©×œ ...
ריאל מדריד / ס×⃜ ×ž×¦×¢×™× ×™×—×™×" 2 ×—×œ×§×™× ×©×œ ... from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
פורסם ב 30 באוקטובר 2017 25 באוקטובר 2017. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. מדבקת רונאלדו כדורגל +מדבקת רונאלדו צבעונית גדולה מתנה !

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם.

בעולם התחרותי של ספורט מקצועני, תזונה טובה עשויה להוות יתרון משמעותי. רונאלדו משחק עם אלוף העולם בטניס. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו והצוות של הרבלייף מוכנים לתזונה נכונה. Ronaldo luís nazário de lima; רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. כריסטיאנו רונאלדו עשוי להחליף את אמבפה בפ.ס.ז'. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה.

Posting Komentar

0 Komentar